Svi s nestrpljenjem očekujemo dolazak nove expanzije u EVE svemir. Lista novosti koje nam je pripremio CCP je poprilična i pokušat ću se dotaknuti većine nevjerojatnih stvari koje nas očekuju.
Daklem, nova expanzija dolazi 29.11. i osim standardnog postavljanja dugomentražnog skila ima još poneka stvar na koju se treba pripaziti. Da vidimo što nam to sve dolazi:
- Uvođenje novih DED 3/10 i 4/10 komplexa sa novim bossovima, lootom itd.
- Povećat će se vrijednost Magnetometric lokacija, uvođenjem T2 rig BPC-ova svih veličina i povećanjem salvaga
- Povećat će se vrijednost anomalija (više NPC-a unutra)
- Exploration siteovi će se automatski despawnat par minuta nakon završetka, bez obzira ima li nekog unutra ili ne. Ovo će se uvesti zbog nekih igrača koji čuče unutra cloakani i sprječavaju generiranje novog site-a.
- Storyline pop-up poruka će se sada moći minimizirati kako se nebi desilo da vas neko krkne dok je lagano čituckate.
- Balansiranje Hybrid oružja i T2 municije
- Uvođenje novih T3 Battlecruisera
Novi Amarr T3 Battlecruiser: Mentor
Novosti u vezi sa player owned strukturama:
Tu su CCP-ovci dali sebi poprilično slobode i sve okrenuli naglavce.
Timeri za anchoring, unanhoring, onlining i offlining su drastično promjenjeni.
- Jump Bridges trebaju 30 sec za anchor
- Cynosural Generators trebaju 10 sec za anchor i unanchor
- Cyno Jammers ostaje sve po starom
- CSAAs i CSMAs trebaju 30 sec za anchor, 3 sec za online/offline i 10 min za unanchor
- Turrets, launchers, EW batteries i hardeners trebaju 5 sec za anchor/unanchor i 120 sec za online/offline
- Sve ostale strukture koje nisu spomenute sada trebaju 5 sec za anchor/unanchor i 3 sec za online/offline
Fuel blokovi:
POSovi više neće koristiti rasuto gorivo već fuel blokove. Pri čemu će svaki blok vrijediti 100% satne potrebe malog POS-a. Starbase charters će i dalje biti potrebne u high sek POS-ovima.
Blokovi pojedinih rasa će se proizvoditi po 4 komada u stanicama, a za izgradnju će biti potrebni slijedeći materijali:
- 8x Coolant
- 4x Enriched Uranium
- 400x odgovarajući rasni Izotop
- 4x Mechanical Parts
- 20x Oxygen
- 1x Robotics
- 150x Heavy Water
- 150x Liquid Ozone
POS-ovi će koristiti 1 blok/h za mali, 2 blok/h za srednji i 4 blok/h za veliki POS. CPU i Power grid više neće imati utjecaj na potrošnju, ona će uvijek biti jednaka. Zbog ove preinake korigirat će se i veličina fuel bay-a tako da će svaki POS imati kapacitet za nekih 700 ciklusa što je cca 29 dana.
Odmah nakon ekspanzije će se pojaviti blueprintovi za fuel blokove, a sama implementacija će početi par tjedana kasnije. Razlog ovome je što će se čekati da se igrači pripreme za promjenu. A promjenu je potrebno dočekati na način da se fuel bay napuni sa 50% ‘starog’ goriva i 50% novih fuel blokova. Nakon downtime-a će POS početi trošiti novo gorivo.
PRIPAZITE DA VAM POS-evi NE OSTANU BEZ GORIVA !! UPOZORENI STE !!
Mali bonus za sve aktivne igrače:
Svi aktivni piloti koji se ulogiraju nakon implementacije nove ekspanzije će dobiti implant The Genolution CA-1. Prvi od dva ‘Core Augmentation’ implant seta, a nosi slijedeće bonuse:
- Perception +3
- +1.5% powergrid bonus
- +1.5% capacitor amount bonus
- Implant set bonus: 50%